28 Eylül 2010 Salı

iphone 4 kullanıcı yorumları

iphone 4 kullanıcı yorumları. iphone 4 ü 3 boyutlu inceleyin. yorumlarınızı bekliyoruz.


 2010-09-28
arkadaşım çin malı dimi bu garanti falan var mı
 2010-09-27
Bende Daha Yeni ALdım GeLdim Burdanda ÖzeLLikLerine FeLan Bakacam Proğram FeLan YükLiyecem BöyLe GüzeL Bir TeLefon Yook...
 2010-09-19
Samsung vibrant t959 galaxy S tek geçerim Iphone 4den daha ince full amoled ekran görüntüsü daha iyi 4"lik bir ekran genel olarak tüm özellikleri daha üstün android işlemci birkere ;)
 2010-09-18
durumu almaya musayıt olmayan arkadaslar pıslık atmayın telefon a gayet guzel bır cıhaz
 2010-09-11
muhtesem telefon yemin ederim super
 2010-09-08
kesinlikle almayın berbat bir iletişim sağlıyor. şebeke olayı iğrenc durumda. çok şık çok gösterişli zaten bende ona kapıldım aldım. yeminederim 10 gün sonra SAMSUNG android ile değiştirdim. İphone 4 aldığıma pişman oldum birdahada iphone hayatta almam bedava verirlerse belki. ayrıca ses cok düşük zayıf. kamerada okadar iyi kaliteli degil. bunları bilin arkadaslar.
 2010-08-26
türkiyede nasıl kırdırdınz.bnde amerkan getrticktm snra arkadştn apple kırılamıo die öğrendm..3gs için de geçrli mi bu kırdırma
 2010-08-05
arkadalar okadar karamsar olmayın.. ben 3gs kullanıyorum. iphone4 cıkınca bende4.0 yüklemiştim aynı sorun sürümde oldugu icin sebeke sorunu yasamaya basladım.. ama daha sonra 4.0.1 cıkardılar, sürüm güncelledim. Artık sebeke sorunum kalmadı. bu tarz cihazlarda güncellemeler yapılarak sorunlar hallolabiliyor.. Hemen telaslanmayın
 2010-07-27
neden bu kadar hakkkında kotu konusuyosnz ben aldm daha elıme gecmedı sorunlar sadece sebekede mı lutfen yardımcı olun
 2010-07-06
keşke almasaydım telefonda dizayn görseller herşey müthiş ama iletişim diye hiçbir şey yok inş. elimekalmaz... TAVSİYE KESİNLİKLE ETMİYORUM!..
 2010-07-05
3003 adlı kişi iphone 4 daha türkiye için açılmadığından böyle sorunlar olabiliyor. Ben ilk iphone kullanırken öyle oldu. Sonra 3G aldım olmadı 3GS aldım olmadı Türkiyeye geldiği zaman düzelir. Ve telefon sol eliyle tutulunca telefon uçak moduna geçiyor. Çünkü anteni sol Tarafta.yani sim'i devre dışı bırakıyor, bluetooth kapanıyor, Wi-Fi kapanıyor
 2010-07-03
arkadaslar ben kullaniyorum sakin almayin sebeke sorunu yasiyorum boyle giderse geri gondericem. tipi guzel fakat isletim sistemi berbat
 2010-06-30
arkadaslar iphone asıgı olarak sıze dıorum kı sakın ama sakın almayın en azından cıkar cıkmaz bırazcık haberlerle ılgılenın su an pıyasaya surulmus olan ıphonelarda sebeke sorunu ve ekranında leke mevcut ve iphone bununla ilgili komik birde aciklama yaptı.Telefonu kullanırken sol alt köşeyi kapatmayın, telefonu o şekil tutmayın gibi ınsanı komalara sokacak bı acıklama yaptı iphone ceo'su beyfendi...
 2010-06-27
sizi arayanlardan birini arama listesinden silmeye kalktığınızda o kişiyi rehberden tamamen sildiğinizi biliyormusunuz.harika dediğiniz apple bu küçücük ayrıntıyı bile düşünememiş.
 2010-06-21
süper bi telefon... herşeyi ile harika.... teknoloji harikası
 2010-06-21
telefon 1,750 den aşagı satmazlar ve işlemcisi düşük 512 mg tip olarak hoş olabilir ama düşünmeyin bile 3 gs ye os4 işletim sistemi yükleniyo bnce almayın 3gs iyidir
 2010-06-15
gerçekten apple nin böle bi telefon çıkaracağına inanıyodum telefondan ziyade tam bir teknoloji harikası ürünün türkiyeye gelmesini sabırszlıkla bkliyorm. Gerçekten MÜKEMMELLLL:::)))
 2010-06-10
su ana kadar gordugum en guzel telefon satisa sunulmasini sabirsizla bekliyorum kesinlikle alicam tessekkurler apple
 2010-06-09
tipi guzel deil :)
 2010-06-08
helal olsun yine Apple yaptı yapacağını.. Çok güzel bi telefon çıkarmış.. tebrikler.. bakalım fiyat 1800 tl'nin altında olacak mı??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıda özellikleri, incelemesi, resimleri, fiyatı veya yorumlarını okuduğunuz ürün ile ilgili sizinde değerli yorumlarınızı bekliyoruz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...